[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: اطلاعات نشريه :: راهنمای نویسندگان :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تسهیلات پایگاه::
آرشیو مجله و مقالات::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
:: دوره 1، شماره 1 - ( 6-1403 ) ::
جلد 1 شماره 1 صفحات 12-1 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی نقش بازاریابی دیجیتال در رفتار مصرف کننده مشتریان محصولات پتروشیمی مارون
مرتضی کریمی*
رئیس طبقه بندی و کدینگ کالا شرکت پتروشیمی مارون
چکیده:   (56 مشاهده)
این مطالعه تحقیقات اخیر منتشر شده در زمینهٔ نقش بازاریابی دیجیتال بر رفتار مصرف کننده مشتریان محصولات پترشیمی مارون را بررسی میکند که عمدتاً ؛ بر سه بعد هستند (۱) اپلیکیشنهای تلفن همراه (۲) پلتفرمهای رسانه های اجتماعی و (۳) تبلیغات شفاهی الکترونیکی هدف اصلی این مطالعه روشن کردن نقش بازاریابی دیجیتال بر رفتار مصرف کننده مشتریان محصولات پترشیمی مارون است. این مطالعه با تقویت بدنۀ علم و دانش مرتبط به هدایت پیشرفتهای آینده بازاریابی دیجیتال کمک میکند ادبیات بررسی شده به طور کامل اهمیت ارتباطات دیجیتال را برای رقابت پذیری مشتری مداری بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی رفتار مشتریان و استفاده آنها از رسانه های اجتماعی و اپلیکیشن های کاربردی تلفن همراه نشان میدهد. این مطالعه همچنین در حوزه آکادمیک با شناسایی برخی از شکافها در تحقیقات موجود و ارائه طرح برای هر دو زمینه تحقیقات آینده و نقشه راه احتمالی برای تصمیم گیرندگان مشارکت دارد.
واژه‌های کلیدی: بازاریابی دیجیتال، رفتار مصرف کننده، مشتریان محصولات پتروشیمی مارون
متن کامل [PDF 260 kb]   (34 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1403/4/20 | پذیرش: 1403/6/31 | انتشار: 1404/2/5


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


کریمی مرتضی. بررسی نقش بازاریابی دیجیتال در رفتار مصرف کننده مشتریان محصولات پتروشیمی مارون. فصلنامه رویکردهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت. 1403; 1 (1) :1-12

URL: http://iem-science.ir/article-1-26-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 1، شماره 1 - ( 6-1403 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه رویکردهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت Quarterly Journal of New Approaches in Industrial Engineering and Management
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 56 queries by YEKTAWEB 4712