[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: اطلاعات نشريه :: راهنمای نویسندگان :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تسهیلات پایگاه::
آرشیو مجله و مقالات::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
:: دوره 2، شماره 3 - ( 12-1403 ) ::
جلد 2 شماره 3 صفحات 14-6 برگشت به فهرست نسخه ها
بازاریابی سنتی در برابر بازاریابی مدرن: چالشها، تفاوتها و شباهتها در چشم انداز کسب و کار امروزی
مریم محبوبی*، محمد تقی پور
گروه مهندسی صنایع، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، تهران، ایران
چکیده:   (72 مشاهده)
این مقاله به بررسی تطبیقی بازاریابی سنتی و مدرن در زمینه کسب وکار میپردازد. با ظهور فناوریهای نوین و تغییر رفتار مصرف کنندگان، رویکردهای بازاریابی دستخوش تحولات عمیقی شده اند. در این مقاله، ضمن معرفی و تشریح روشهای اصلی هر دو نوع بازاریابی، به تفاوتهای کلیدی آنها در زمینه هایی مانند کانالهای ارتباطی، جهت گیری، هدف گذاری، قابلیت اندازه گیری و هزینه پرداخته میشود. همچنین، چالشهای پیش روی هر یک از این رویکردها مورد بحث قرار میگیرند. با وجود تفاوتهای ماهوی، شباهتهایی در اهداف نهایی بازاریابی سنتی و مدرن مانند افزایش آگاهی از برند، جذب مشتری و افزایش فروش نیز وجود دارد که در این مقاله برجسته میشوند. در نهایت، بر اهمیت رویکرد یکپارچه 1که ترکیبی از بهترین عناصر هر دو نوع بازاریابی است، تأکید میشود تا کسب وکارها بتوانند در محیط رقابتی امروز به موفقیت دست یابند.
متن کامل [PDF 627 kb]   (48 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1403/10/2 | پذیرش: 1403/12/10 | انتشار: 1403/12/27


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


محبوبی مریم، تقی پور محمد. بازاریابی سنتی در برابر بازاریابی مدرن: چالشها، تفاوتها و شباهتها در چشم انداز کسب و کار امروزی. فصلنامه رویکردهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت. 1403; 2 (3) :6-14

URL: http://iem-science.ir/article-1-42-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 2، شماره 3 - ( 12-1403 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه رویکردهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت Quarterly Journal of New Approaches in Industrial Engineering and Management
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4718