[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: اطلاعات نشريه :: راهنمای نویسندگان :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تسهیلات پایگاه::
آرشیو مجله و مقالات::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 2، شماره 3 - ( 12-1403 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML نقش تأثیرگذاران شبکه‌های اجتماعی در توسعه برندهای نوظهور (مطالعه موردی برند دیوا) ص. 17-5
محمدجواد فاتح*، مریم محبوبی
چکیده (34 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (16 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
فصلنامه رویکردهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت Quarterly Journal of New Approaches in Industrial Engineering and Management
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4714